Důležité informace k nákupu

DŮLEŽITÉ DOKUMENTY KE STAŽENÍ: 

Formulář o právu na odstoupení od smlouvy: Poučení o právu na odstoupení od smlouvy eZebra

Formulář pro  uplatnění reklamace: Formulář pro uplatnění reklamace eZebra
 
Formulář pro odstoupení od smlouvy: Formulář pro odstoupení od smlouvy eZebra
 
Ceník Půjčovny šlapacích kár a koloběžek: PŮJČOVNA šlapacích kár a koloběžek CENÍK
 
Podmínky Půjčovny šlapacích kár a koloběžek: PUJCOVNA šlapacích kár a koloběžek podmínky
 
Smlouva k zapůjčenému vybavení: SMLOUVA O PŮJČOVNÉM KaK
 

PŘEVZETÍ ZÁSILKY:

Prosíme všechny zákazníky, aby si při převzetí zboží od řidiče České pošty vždy celistvost obalu zásilky prohlédli a v případě poškození sepsali hned na místě zápis o škodě (s řidičem). V případě, že je zásilka poškozena uvnitř a zjistíte tuto skutečnost po rozbalení, je nutné poškození vyfotit a zaslat nám okamžitě navědomí. Reklamace doručení balíků je možnou pouze do 2 dnů od převzetí zboží.

Při pozdějším zjištění vady, nelze uplatňovat slevu na poškozené zboží ani v rámci reklamace.

DŮLEŽITÉ INFORMACE:
 
Každý zákazník má právo na odstoupení od smlouvy a zboží bez udání důvodu vrátit do 14dnů ode dne převzetí zboží!
 
V případě reklamace nás v co nejkratší době kontaktujte nejlépe písemně na reklamace@ezebra.cz nebo telefonu 739 771 570.
 
V případě ztráty prodejního dokladu nás kontaktujte, zašleme Vám nový na Vaši emailovou adresu.
 
Zkontrolujte všechny zadané údaje v objednávce. Jsou důležité pro správné zaslání a platbu zboží.
 
V objednávce vyberte způsob platby. Volit můžete mezi platbou na dobírku nebo platbu předem na účet. Platba probíhá převodem na náš účet a variabilním symbolem je číslo objednávky.
 
Vyberte u šlapacích kár, zda si přejete káru smontovanou nebo zaslanou v rozloženém stavu.
 
Potvrzení o přijetí objednávky do naší databáze Vám bude zasláno na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.
 
V případě nejasností v objednávce Vás budeme kontaktovat.
 
V den odeslání zboží Vám bude zasláno oznámení o vyřízení objednávky a zaslání k Vám emailem popř. sms zprávou.

Při vrácení zboží nebo reklamaci není nutný originální obal.

Obal - krabice, ve které je zabalená již smontovaná šlapací kára je námi uzpůsoben (upraven) a je určen pouze k přepravě šlapací káry. Po vybalení káry z balíku není nutné tento obal uchovávat, v případě reklamace zajistíme opravu nebo výměnu dle dohody se zákazníkem (zasláním nového dílu, oprava na místě u vás, výměna káry za jinou u vás).

Zboží, které je odesíláno nebo odvezeno k zákazníkovi je vždy před expedicí zkontrolováno. Originální balení je vždy otevřeno, zboží zkontrolováno a opět zabaleno.  

Zboží, u kterého je uvedena dodací doba SKLADEM, bude vyexpedováno nejpozději do 3 pracovních dnů.
 
Při převzetí zboží od přepravce, je nutné zkontrolovat stav balíku. V případě poškození je nutné nás informovat a sepsat protokol s dopravce. Vhodné je též poškozený balík vyfotit a zaslat jako dokaz poškozeného zboží k nám na email.
 
Doba dodání u jednotlivých druhů zboží se může lišit, termín udávaný u jednotlivých modelů nebo druhů nej nejzašší termín dodání k zákazníkovi. V případě, že se zásilka opozdí, dostává zákazník slevu na zboží dle dohody, min. 3% z prodejní ceny.
 
 
tým eZebra.cz, Roman Svatoň