Jak nakupovat

1. Výběr zboží
 
V katalogu na stránkách www.eZebra.cz si vyberte zboží, které se Vám líbí, klikněte na něj a zobrazí se Vám podrobné informace.  U jednotlivých modelů jsou popsané různé charakteristiky a možnosti. V případě jakýchkoliv dotazů a nejasností ohledně rozměrů, době dodání, možností dopravy či montáže, barevného provedení nás kontaktujte, rádi Vám poradíme.
Vyberte si také zda chcete při nákupu šlapací káry využít zaslání již sontováné káry či si ji sami dle návodu postavíte. Kára, která je rozmontována je před odesláním, kompletně složenavyzkoušena a opět rozložena do krabice.
 
 
2. Košík
 
Vstoupit do košíku můžete najetím na zelenou ikonu s nápisem "košík" umístěnou na stránce v pravém horním rohu a kliknutím na odkaz Košík. Nákup můžete provést třemi způsoby.
 
Nákup bez registrace.
Nákup s registrací – slevy na další nákup, info o pořádaných akcích (pozvánky), atd.
Nákup po telefonu – při požadavku na různé specifikace
 
3. Obsah košíku a potvrzení objednávky
 
V košíku je přehledně zobrazeno všechno Vaše zboží, které jste do něj vložili. Každý kus zboží je na samostatném řádku. Zde lze zboží z košíku odebrat. Zde se postupně v několika krocích vyplňují Vaše kontaktní údaje (zákazník) a poznámka pro náš obchod. Pod výpisem zboží je zobrazena celková cena, která je konečná (doprava je zdarma v ceně zboží). Před objednáním si můžete ještě vybrat způsob doručení a způsob platby za zboží.
 
4. Reklamace
 
V případě reklamace v záruční době (evedena na dokladu o prodeji - faktuře), nás v co nejkratší době informujte o závadě na email: reklamace@ezebra.cz. Dalším krokem je, stáhnout si formulář pro vyřízení reklamace. Ve formuláři je nutné vyplnit veškeré informace, vč. popisu závady a zaslat nám jej zpět s kopií dokladu o prodeji.
 
tým eZebra.cz, Roman Svatoň