Obchodní podmínky - www.eZebra.cz

 
Základní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují vztahy mezi firmou Roman Svatoň – eZebra.cz (dále jen "prodávající"), a jejími zákazníky (dále jen "kupující") v oblasti prodeje, půjčovny a servisu šlapacích aut a sportovních potřebí.
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky - občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.), vše ve znění novel.
 
Prodávající: Roman Svatoň - www.eZebra.cz, registrovaný pod. IČ 75593904, neplátce DPH (více v Kontaktech prodejce na stránkách www.ezebra.cz), Labská 152, 53002 Pardubice.
 
Kupující: fyzické a právnické osoby využívající služeb nebo kupující zboží. Při zahájení obchodních vztahů předává prodávajícímu při registraci pouze své nezbytné kontaktní údaje, které jsou potřebné pro vyřízení jeho objednávky, případně údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech. Kupující má taktéž možnost využít neregistrovaného nákupu, avšak se na takový to prodej se nevztahují výhody obchodu eZebra.cz - Zákaznické PLUS. Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů prodávajícího nebo dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.
 
Bezpečnost a ochrana informací
Registrací na stránkách internetového obchodu www.ezebra.cz souhlasí registrovaná osoba se shromažďováním a používáním základních informací o jeho osobě a nákupech. Provozovatel internetového obchodu www.ezebra.cz, Roman Svatoň – eZebra.cz, zaručuje všem kupujícím tohoto internetového obchodu ochranu jejich osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů, a zároveň se zavazuje, že osobní údaje neposkytne v jakékoli podobě třetí straně, s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkající se objednaného zboží (sdělení nutných údajů: jméno, telefon a dodací adresa přepravci).
 
Přeje-li si registrovaná osoba, aby údaje o její osobě byly vymazány, nebo nechce-li přijímat informační newsletter, pro jehož odebírání se registrovala, informuje o tom provozovatele internetového obchodu www.ezebra.cz na e-mailové adrese: info@ezebra.cz.
 
Prodejna, prodejní doba a výdejní místo
Internetový obchod nemá kamennou prodejnu, ale pouze výdejní místo. V případě zájmu o prohlídku zboží či zapůjčení vybavení si zákazní může domluvit návštěvu na e-mailu: info@ezebra.cz nebo telefonu: +420 739 771 570. Výdejní místo a půjčovna vybavení se nachází na adrese: Labská 152, 530 02 Pardubice (dále jen "výdejní místo").
 
Stálá výdejní doba: na tel. +420 739 771 570
Pondělí - Pátek 18:00 – 20:00
Sobota, Neděle  08:30 – 10:30, Neděle 18:00 - 19:00
 
Ceny
V internetovém obchodě www.ezebra.cz jsou ceny vždy aktuální a platné pro objednání v tomto internetovém obchodě. Ceny při prodeji zboží při pořádání sportovních akcí se mohou lišit oproti internetovým cenám. Veškeré ceny uvedeny na stránkách jsou konečné a to včetně balného a poštovného (neplátce DPH).
 
V případě, že kupujícím je obchodní společnost či podnikatelský subjekt, je konečná cena a podmínky platby dohodnuta individuálně dle velikosti objednávky a druhu zboží či poskytované služby.
Při nedodržení termínu dodání, který je uveden v objednávce je kupujícímu poskytnuta sleva za zpoždění dodávky zboží . Sleva za zpoždění je 3% z konečné prodejní ceny objednávky.
 
Objednávání
Objednávky internetového obchodu www.ezerba.cz přijímáme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a to na objednávkovém formuláři na stránkách www.ezebra.cz kde je možnost volby dopravy. Objednávky je také možné zasílat přímo na e-mail: info@ezebra.cz.
 
Kupující kupuje zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. V případě, že se jedná o kombinaci více zboží, je cena opravena dle aktuální akční ceny. Při objednání je možné zaslat prodávajícímu k objednávce upozornění jako poznámku k objednávce. Po objednání je kupujícímu doručeno potvrzení objednávky na e-mailovou adresu. V případě, že kupující uvede chybné informace nutné pro objednání, je objednávka neplatná a prodávající ji do 7 dnů stornuje.
 
Odstoupení od smlouvy
V souladu se zákonem č. 367/2000, má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží v případě, že zboží objednal a bylo mu doručeno libovolným přepravcem či si zboží převzal osobně. Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, je nutné splnit níže uvedené podmínky:
•              Odeslat e-mail na adresu info@ezebra.cz s následujícím textem: "Žádám o jednostranné odstoupení od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo faktury) a žádám o vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo: …......................". Vyplnit a zaslat Formulář pro odsoupení od smlouvy - ke stažení na stránkách www.ezebra.cz, kategorie - Důležité informace k nákupu.
•              Zboží odesílané a doručené zpět na adresu prodávajícího, musí být v původním nepoškozeném obalu, musí být nepoškozené, nepoužité, kompletní (včetně příslušenství, návodu, záručního listu, případně přiložené baterie atd.), s veškerými identifikačními prvky (etikety, nálepky). Neposílejte zboží na dobírku - takové nebude převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit. Veškeré náklady na zaslání zpět prodejci jsou náklady kupujícího. V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět. V případě, že byl přiložen ke zboží také dárkový předmět, musí být navrácen také tento dárkový předmět za dodržení výše uvedených náležitostí.
•              V případě, že kupující je registrovaným zákazníkem a zboží vrátí dle výše uvedeného postupu, nevztahují se na jeho další nákup výhody registrovaného zákazníka – Zákaznické PLUS.
 
•              Po přijetí a kontrole vráceného zboží a příslušenství Vám vystavíme opravný daňový doklad a zašleme jej na e-mailovou adresu z objednávky. Opravný daňový doklad vytiskněte, doplňte Váš podpis, datum a místo podpisu, a odešlete oskenovaný na e-mail: info@ezebra.cz.
 
•              Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží upraveného na přání kupujícího či na zboží objednané speciálně a výslovně na jeho přání, a které nebylo v době objednávky skladem a jiné zboží, u kterého použitím je spotřebována část jeho hodnoty a nelze jej vrátit do původního stavu před koupí.
 
Informace o produktech
Informace o zboží nabízeném v internetovém obchodě www.ezebra.cz prodávajícího, mají pouze ilustrační charakter a v detailech se mohou lišit od dodávaného zboží např. odstínem dané barvy, či jinými doplňky.
 
Platební podmínky
•              Platba v hotovosti při osobním převzetí zboží na výdejním místě (zboží objednané v internetovém obchodě www.ezebra.cz NELZE platit platební ani kreditní kartou).
 
•              Bezhotovostní platba předem na účet v České republice. Bankovní převod a připsání částky na účet prodávajícího může trvat 1 - 5 dnů. Po připsání celkové částky na účet prodávajícího, bude skladové zboží odesláno. Skladové zboží bude při vytvoření objednávky rezervováno a neskladové objednáno. Zboží bude rezervováno sedm dní. Nebude-li celková částka do této doby připsána na účet prodávajícího a nedomluví-li se kupující s prodávajícím jinak, bude objednávka po této době stornována bez předchozího upozornění. Bezhotovostní platba je v internetovém obchodě www.ezebra.cz možná pouze dle dohody se kupujícím. Kupující pro bezhotovostní platbu je považována obchodní společnost či podnikatelský subjekt, se kterým je osobně domluven způsob platby a její výše.
 
•              Na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od kupujícího osoba pověřená přepravcem). Částka je poté dle smlouvy zaslána prodávajícímu na jeho podnikatelský účet.
Zboží zůstává až do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.
 
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“
 
Dodací podmínky
Veškeré zboží, které internetový obchod www.ezebra.cz prodává je zasíláno kupujícímu ZDARMA.
Prodávající si vyhrazuje právo na změnu druhu přepravy - zejména z časových důvodů, změna ceny přepravy je závislá na dohodě prodávajícího s kupujícím.
 
Zboží, u kterého je uvedeno a dodací doba SKLADEM bude vyexpedováno nejpozději do 3 pracovních dnů.
Doba dodání u jednotlivých druhů zboží se může lišit, termín udávaný u jednotlivých modelů nebo druhů nej nejzašší termín dodání k zákazníkovi. V případě, že se zásilka opozdí, dostává zákazník slevu na zboží dle dohody, min. 3% z prodejní ceny.
 
Na zboží, které není skladem, doporučujeme informovat se o termínu dodání na e-mailové adrese: info@ezebra.cz nebo na telefonním čísle: +420 739 771 570.
 
Osobní odběr na výdejním místě:
Objednané zboží je možné vyzvednout po potvrzení objednávky na adrese výdejního místa dle výdejní doby popřípadě dle dohody mezi prodávajícím a kupujícím. Zboží bude rezervováno ve výdejním místě sedm dní. Nedomluví-li se kupující s prodávajícím jinak, bude objednávka po této době stornována bez předchozího upozornění.
 
Zaslání prostřednictvím přepravce:
Zboží, které je skladem, bude odesláno kupujícímu v den připsání celkové částky na účet prodávajícího, případně první následující pracovní den. O odeslání zásilky informuje prodávající kupujícího prostřednictvím e-mailu nebo SMS, ve kterých najde kupující případný odkaz na sledování zásilky.
Pokud nebude adresát zastižen na udané dodací adrese, domluví se s přepravcem na individuálním doručení. Zásilka může být na depu přepravce uložena deset dní. Pokud není zásilka doručena či vyzvednuta, vrací se po deseti dnech zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme vždy přepravné.
 
Reklamace přepravy zboží
Adresát je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě by neměl podepisovat přepravci dodací list před důkladnou kontrolou zboží a to i pod obalem! V případě poškození je nutné s přepravcem sepsat škodní protokol a v případě České pošty je nutné sepsat zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. E-mailem na adresu reklamace@ezebra.cz či poštou prodávajícímu na adresu prodávajícího, zaslat kopii reklamačního zápisu vystavenou na místě přepravcem, nejlépe s fotografiemi. Na reklamace mechanického poškození výrobku po podpisu dodacího listu nebude brán zřetel s ohledem na přepravní podmínky daného přepravce.
Vždy je nutná fotodokumentace a rychlé nahlášení škody přepravci (nejlépe při převzetí zboží) a naší firmě na e-mail: reklamace@ezebra.cz.
V případě reklamace vady zboží nás neprodleně kontaktuje na email, včetně vyplněného Formuláře pro uplatnění reklamace, který je ke stažení na www.ezebra.cz, kategorie - Důležité informace k nákupu. K vyplněnému formuláři je nutné přiložit kopii prodejního dokladu (Faktura) případně fotografii závady. 
 
Záruční podmínky
Záruční podmínky na zboží se řídí reklamačním řádem prodávajícího (viz. níže: Reklamační řád).
 
Závěrečná ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 22. června 2011 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění. Upravené podmínky budou včas zveřejněny na stránkách internetového obchodu www.ezebra.cz. Kupující souhlasí se zasláním faktury v elektronické podobě do e-mailové schránky, po doručení zásilky. Právní vztahy prodávajícího s kupujícím výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., jakož i předpisy souvisejícími.
 
 
Reklamační řád internetového obchodu – eZebra.cz, šlapací káry a sportovní potřeby Pardubice.
Reklamační řád obsahuje informace pro kupující při uplatňování reklamace zboží nakupovaného u firmy Roman Svatoň – eZebra.cz (dále jen "prodávající") prostřednictvím internetového obchodu www.ezebra.cz.
V případě, že potřebujete získat jakékoliv doplňující informace o vyřízení své reklamace, můžete nás kontaktovat na e-mailové adrese: reklamace@ezebra.cz, nebo na telefonním čísle: +420 739 771 570.
 
Povinnosti a práva kupujícího:
•              kupující je povinen ve vlastním zájmu dodané zboží před převzetím důkladně prohlédnout a v případě shledání zjevných vad neprodleně informovat přepravce, který zboží doručil, nebo prodejce, který zboží prodal.
•              pokud si kupující reklamovaný výrobek nevyzvedne do 30 dnů ode dne, kdy mu bylo vyřízení reklamace oznámeno, nejpozději však do 60 dnů od přijetí výrobku do reklamačního řízení, bude mu účtován poplatek za uskladnění ve výši 20,- Kč denně.
 
•              pokud si kupující reklamovaný výrobek nevyzvedne do šesti měsíců ode dne, kdy mu vyřízení reklamace bylo oznámeno, resp. do šesti měsíců od uplynutí 30 denní lhůty pro vyřízení reklamace, má prodávající právo reklamovaný výrobek si ponechat k jeho dalšímu prodeji.
 
•              kupující bere na vědomí, že v případě úmyslného poškození výrobku nebo nesprávné manipulace s výrobkem, to vše s cílem získání majetkového prospěchu v rámci reklamačního řízení, může být toto jeho jednání kvalifikováno jako trestný čin podvodu. Prodávajícímu pak vzniká nárok na náhradu škody, kterou mu kupující svým jednáním způsobil.
 
Pokud budete Vaše zboží zasílat poštou či přepravní společností, musí být na balíku zřetelně vyznačeno, že se jedná o zásilku reklamační slovem "REKLAMACE". Bude-li reklamace řešena vrácením peněz, je nutné pro vyplacení předložit originální nákupní doklad, a proto doporučujeme vytvořit kopii nákupního dokladu, kterou pečlivě uschováte. Vyřízené reklamace Vám budou vráceny stejným způsobem, jakým byly do reklamace předány. Neposílejte reklamované zboží na dobírku - takové nebude převzato. Veškeré náklady na zaslání zpět prodejci jsou náklady kupujícího.
Dovolujeme si kupující upozornit, že dodavatelé nevyřizují reklamace bez kompletního příslušenství, a proto i my musíme dodržet jejich podmínky!
 
Povinnosti a práva prodávajícího:
•              reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, ze zákona nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
 
Záruční doba
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeným na záručním listě. Zákonná záruční doba je obecně 24 měsíců, není-li u vybraných značek uvedeno jinak.  U šlapacích kár a výrobků montovaných prodejcem  je záruční doba prodloužena na 36 měsíců.
Prodávající může tuto zákonnou lhůtu prodloužit. Délka záruční doby je vždy vyznačena na záručním listě. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
 
Záruční podmínky
Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.
Ke každému zboží je přikládán prodejní doklad a návod k použití v českém jazyce. Převzetím zboží kupující stvrzuje svůj souhlas se záručními a obchodními podmínkami. Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá kupující od přepravce.
 
Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi prodejním dokladem a skutečně dodaným zbožím (v kvalitě či kvantitě), je povinen podat ihned (nejpozději do 3 dnů) zprávu adresovanou prodávajícímu, který vyhotovil prodejní doklad a to na e-mail: reklamace@ezebra.cz, info@ezebra.cz. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána.
 
Záruka se nevztahuje na:
•              vady způsobené cizím zásahem (neodborná výměna částí,….), vnějšími vlivy (agresivní prostředí, náraz, nešetrné zacházení – přetěžování nad nosnost, neúměrná teplota).
•              opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním – např. poškození pneumatik, ráfků a duší, poškrábání a odření částí, poškození rámů, dle §619 Občanského zákoníku.
 
Do záruční opravy dále není možné přijmout zboží:
•              s prošlou záruční dobou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci
•              poškozené přírodními živly jako je voda, oheň, elektrický výboj a jinými extrémními přírodními a fyzikálními procesy
•              u kterého došlo k poškození, zaviněnému úbytkem nebo narušením struktury materiálu v důsledku pravidelného častého užívání výrobku.
 
Rozpor s kupní smlouvou
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
 
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
 
Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád je platný od 1. listopadu 2012 a ruší platnost předchozích reklamačních řádů. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tento reklamační řád bez předchozího upozornění. Upravené podmínky budou včas zveřejněny na stránkách internetového obchodu www.ezebra.cz.
Uvědomujeme si nepříjemnost reklamačního procesu, a proto se snažíme jeho průběh maximálně usnadnit tak, aby vše proběhlo rychle a k maximální možné spokojenosti obou stran.
 
tým eZebra.cz, Roman Svatoň