Důležité informace k nákupu
Prosíme všechny zákazníky, aby si při převzetí zboží od řidiče PPL vždy celistvost obalu zásilky prohlédli a v případě poškození sepsali hned na místě zápis o škodě (s řidičem). V případě, že je zásilka poškozena uvnitř a zjistíte tuto skutečnost po rozbalení, je nutné poškození vyfotit a zaslat nám okamžitě na vědomí. Reklamace doručení balíků je možnou pouze do 2 dnů od převzetí zboží.
Při pozdějším zjištění vady, nelze uplatňovat slevu na poškozené zboží ani v rámci reklamace.
Každý zákazník má právo na odstoupení od smlouvy a zboží bez udání důvodu vrátit!
V případě reklamace nás v co nejkratší době kontaktujte nejlépe písemně na reklamace@ezebra.cz nebo telefonu 739 771 570.
V případě ztráty prodejního dokladu při převzetí nebo rozbalení nás kontaktujte, zašleme Vám nový na Vaši emailovou adresu.
Zkontrolujte všechny zadané údaje v objednávce. Jsou důležité pro správné zaslání a platbu zboží.
V objednávce vyberte způsob platby. Volit můžete mezi platbou na dobírku nebo platbu předem na účet. Platba probíhá převodem na náš účet a variabilním symbolem je číslo objednávky.
Potvrzení o přijetí objednávky do naší databáze Vám bude zasláno na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.
V případě nejasností v objednávce Vás budeme kontaktovat.
V den odeslání zboží Vám bude zasláno oznámení o vyřízení objednávky a zaslání k Vám emailem popř. sms zprávou.
Při vrácení zboží nebo reklamaci není nutný originální obal.
Zboží, u kterého je uvedena dodací doba SKLADEM, bude vyexpedováno nejpozději do 3 pracovních dnů.
Doba dodání u jednotlivých druhů zboží se může lišit, termín udávaný u jednotlivých modelů nebo druhů nejzazší termín dodání k zákazníkovi.